There is no spoon


ADHD-katten och Estetjävel chillar med The Matrix

Kommentarer
Postat av: Anonym

JILLIE,

ville bara säga puss och kram och lycka till!!!

Älskar din gosekatta, tor att hon är feldiagnostiserad,

någon dag ska jag skicka dig en bild på en riktigt störd kille, och jag har 4 djupa ärr i armbågen som bevis!!!

Men go är han ändå...

Råkade bara luta mig över honom när han sov, all anledning till superhugg så tänderna satt fast, men men han är hittebarn(vet säger han var ca 2år)så den svåra barndomen förklara nog ett och annat. Numera nafsar och rivs han bara om han inte är på kelhumör.

Men go är han när andan faller in och sover hos mig då också...

2009-03-14 @ 01:23:13
Postat av: Anonym

PS

Hälsa henne att jag ger henne NOSPUSS om vi någonsin möts



NOSPUSS ABSOLUT!!!

2009-03-14 @ 01:25:03
Postat av: H C Barregren

Så sööööt han är den lille katta. Haha, och varför är jag inte förvånad över att ni gillar matrisen. Jag gillade den första filmen när den kom, det var så häftigt, men sedan dess har jag bara gäspat...



Krams!

CB:t

2009-03-14 @ 08:49:25
URL: http://blogg.bums.nu
Postat av: Jillie

Anonym: Hej, och tack så mycket. Det var ett tag sen man hörde av dig. Men måste ju säga att bara för att hon har ADHD betyder det inte att hon måste vara störd. Hon har koncentrationssvårigheter och springer ofta omkring som en galning utan mål - fram och tillbaka, fram och tillbaka snabbt som blixten. Från ena delen av lägenheten till den andra.



Men hon är en underbar katt ändå - en söt en som håller mig sällskap om nätterna (och dagarna om jag slappar i sängen), som ger mig pussar när jag är ledsen och som helt enkelt är totalt underbar. Henne diagnos som hobbypsykologen jag satt gör henne inte sämre på något sätt :D

2009-03-14 @ 12:01:26
URL: http://brieost.blogg.se/
Postat av: miriam

söt katt! :)

2009-03-14 @ 13:39:30
URL: http://miriamgelotte.blogg.se/
Postat av: elise

snygggggingjillie!

2009-03-14 @ 20:17:52
URL: http://eliselorangan.devote.se
Postat av: elisabeth

fin bild. :)

2009-03-16 @ 09:20:49
Postat av: Louise

Finaste katten <3

2009-03-17 @ 18:08:25
URL: http://louisekarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]