Sömnkoma

I ett land av total sömn, och tv-tittandet får man heller inte glömma.

 

För jag sover och sover, och sover lite till, och känner mig som i ett evigt koma (jag inser att det här verkar lite motsägelsefullt när klockan är 03.02 men man måste ju pausa även koma ibland) - och när jag inte gör det serverar jag hamburgare och bossar runt på trevliga små minions.

Föresten, har jag ens sagt vart jag jobbar? Om det inte framgått så jobbar jag på Max hamburgerrestaurang som restaurangchefsassistent där jag steker burgare, hakar lök, torkar spyor, friterar Chili Cheese och delar ut flaggor.

Det är ett väldans underhållande jobb där den ena dagen i princip aldrig är den andra lik och det alltid är någon gäst, om inte annat personalen, som förgyller dagen till den gräns att det nästan alltid är kul att ta sig ner och jobba.


(Stiligt eller hur? Så här utrustad behöver man ibland vara för att skala och haka rödlök, gasen sprider sig över hela restaurangen och de bak på kontoret gråter)


Nej, nu skall jag krama på älskade pojken och krypa ner under täcket - igen!

Sleep tight ´n don´t let the bed bugs bite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]