Organisera Mera

Operation "Organisera Mera" har inletts här hemma. Med målet att minska antalet glömda matlådor och för att se till att jag kommer ihåg att pumpa cykelhjulen och köpa ett par Onions googles!

Jag rekommenderar starkt ALLA att starta en liknande kampanj hemma, speciellt om du som jag brukar irra bort dig i småsaker och helt plötsligt upptäcka att dagens många sysslor ersattes av Desperate Housewives och Coca Cola.

Det är sjukt skönt att ha koll på vad man skall göra, när och även få lite påminnelser ibland om vad man skall komma ihåg, t.ex har jag ju kommit ihåg matlådan 1 gång på 1,5 år så det kanske var på tiden att den kommer med.

More to come - stay tuned





Kommentarer
Postat av: Elin :)

En sån där kom i håg lapp som du har på dörren, borde man själv skaffa sig, så man håller reda på det man ska ha med sig :P

Hur ska du fira jul? :)

2011-12-20 @ 17:17:43
URL: http://juliflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]