En vecka av ja

Nu säger jag ja!

Efter att för ett tag sen sett Yes man så kommer jag nu att försöka vara postiv till det mesta som händer och erbjuds i mitt liv. Förhoppningsvis kommer det bli en händelserik vecka.

(För att inte göra mig själv pantsatt upp över öronen så innehåller detta ja-sägande inte saker som kräver stora summor pengar från mitt håll. Jag kommer till exempel inte ge bort alla mina pengar eller resa till norra Italien för att äta pasta och åka hem igen, det senare gör jag gärna om någon bjuder mig dock).

Får se om H C hakar på förslaget nu.

(Uppdatering - Yes! H C är med på en ja-vecka. Kom igen, joina du också så gör vi denna vecka lite roligare. Uppdatering angående roliga upptåg är obligatoriska)

Kommentarer
Postat av: H C Barregren

Du menar att jag också ska säga ja till allt? Vad!!!

Postat av: H C Barregren

Den här är till dig, grrr: http://blogg.bums.nu/2009/03/man-far-de-vannar-man-fortjanar.html

Postat av: H C Barregren

Ja det är klart att bloggen måste uppdateras om alla galenskaper man tvingas göra, hehe...



Men hallå, BARA DE SOM LÄSER BLOGGEN FÖRTJÄNAR ATT VETA NÅGOT!!!

Postat av: Jillie

H C: Okej - då är lite av reglerna avklarade. Bloggläsare är de enda som får inbjudas i projektet. Alla andra får vi bara hoppas vilja få med oss på roliga upptåg.

2009-03-31 @ 12:46:27
URL: http://brieost.blogg.se/
Postat av: H C Barregren

Här är ditt första uppdrag:



Läs det här http://blogg.bums.nu/2009/03/har-ar-en-sak-som-du-ska-gora-varje-dag.html Gå sedan ut och se upp mot himlen, öppna sinnet för den ofantliga världen och känn med tacksamhet hur liten och obetydlig du är i det stora sammanhanget (då blir även dina problem små och obetydliga), känn kraften strömma si dig.



Sedan får du fota himlen och blogga om det så att vi andra får ta del av din upplevelse.



Lycka till!

2009-03-31 @ 15:16:39
URL: http://blogg.bums.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]