20 timmar avklarade

Jillie har gått nästan halva tiden av sina minst 50 timmar insomnia.

Det går än sålänge bara bra. Ingen större vilja att sova. Däremot brist på vettiga saker att göra och under de senaste timmarna har även ett nytt karriärval hoppat in i min hjärna - lugna ner dig, jag har INTE sumpat journalismen utan bara utökat med mer frilansjobb, eller förhoppningsvis i alla fall. Jag vill inte avslöja för mycket - det kommer inom sinom tid.

Jag ville visa upp mitt fina färgade och korta hår samt min kompanjon för natten även snitsigt kallad "Det-gröna-och-runda-spöket-utan-namn". Jag har också en sovande besökare i min säng - jag vill gärna krypa ner där en stund. Men jag vet att det är en dödsfälla så jag skippar nog det.

20 down - 30 to go

Kommentarer
Postat av: H C Barregren

Shit! Du är verkligen galen! Inte bara halvgalen som jag som kan prata om såna här saker på lunchrasten utan helgalen som faktiskt GÖR DET!



Jag vet inte om jag ska beundra dig eller ringa efter hjälp :-)

2009-01-23 @ 10:02:19
URL: http://www.bums.nu
Postat av: H C Barregren

Du är bloggad! Du har hamnat på min lista med sköna bloggare (där du för närvarande är ensam).



http://bums.nu/4371



Krams!

2009-01-23 @ 12:05:02
URL: http://www.bums.nu
Postat av: sofia

hej förstod nu va du mena med radbrytning,he trodde du först mena efter inläggen när nästa börjar..me mina inlägg dn senaste tiden har mest handlat om vad jag gjort nu när jag varit iväg å de blir som en dagbok för mig inte att jag vill få fler att läsa min blogg:) men kan ta me ditt tips för du har rätt blir lättare å läsa då:) hoppas de e bra me dig:)puss

2009-01-23 @ 12:48:21
URL: http://sofiaalarsson.devote.se
Postat av: Jillie

H C Barregren: Man får nog välja vad man vill göra, min pappa vill ringa efter hjälp. Han är övertygad om att det är livsfarligt att vara vaken länge. Och en kompis tvekar på hur bra det kommer gå för mig; tydligen har han läst en artikel om just detta ämne och där stod det att förmågan att hålla sig vaken berodde helt och håller på gener. Men jag tänker trotsa mina gener om de inte vill va snälla och i värsta fall får jag gå och gå en massa - lite svårt att falla ner sovande när man vandrar omkring.



Men tack så jättemycket - värmde otroligt mycket och om du tittar in och läser mitt nya inlägg idag så har jag skrivit om det och min lilla lyckodans som inträffade under kanske en halvtimmes tid.



Än en gång tack! Otroligt värmande när andra uppskattar ens blogg (eller tycker det är kul att läsa om mina galenheter)

2009-01-23 @ 13:58:15
URL: http://brieost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]