Stöd Childhood

Hitills har 709 personer bloggat om bloggen och på så vis samlat in 14 tusen 180 kronor. Och jag bidrar gärna med 20 kronor genom att länka bloggen.

Det är för en bra sak och det enda du behöver göra är att just skriva om bloggen och länka till dem. Vattenfall är de som bidrar med pengarna, så även om jag inte alls gillar dem på grund av deras dåliga miljöutbud av el men men ... detta är en bra sak och för det får jag respektera dem.


Så klicka er in och läs mer om hur ni gör för att bidra med 20 kronor för några minuters skrivande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]