Nattvandring

Jag gick på promenad igår, som utvecklades till en långpromenad, som övergick i att jag inte kom hem. Har nu smugit hem och skall packa ihop mina saker och ta bussen 08.35. Men en extrem ovilja mot det har uppstått, jag vill bara vara kvar, stanna i min trygga säng.

Det känns som om jag åker ut dit i en veckas tid så blir min flytt jag skall göra i slutet av juni mycket verkligare. Och jag älskar min lägenhet här. Jag älskar att ha nära till alla vänner. Och jag vet hur isolerade vännerna som bor på landet blir, om det är avsiktligt eller inte kan jag inte svara på. Men faktum kvarstår - jag, som numera stadsbo, ser knappt mina landsvänner.

Kommer jag att försvinna i avståndet som betecknas 45 km på kartan? Det är 48 minuter, 2 bussturer och en hel evighet bort.



Jag är kär i dina operfekta tänder
i sättet du ryser om (när) jag kysser höger sida av din hals
i nätterna vi spenderar tillsammans och i saknaden jag känner

Jag lever för ögonblick

Kommentarer
Postat av: H C Barregren

Det ska bli kul att följa med dig till landet (för du tar väl med dig bloggen.



Krams!

Ditt fän

2009-05-05 @ 12:18:07
URL: http://blogg.bums.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]