@ BIRDIE Version 3.2 (alt 4.0)

Och vem vann trolltävlingen om inte självklart jag, Gujjdo och Ostkaka? 74 stycken (numrerade) troll hittade vi. Egentligen 76 men ett kort råkade jag radera och det andra fick vi inte ta med för det tog vi efter vi lämnat in vårt bidrag och game crew tyckte det räckte med den utklassningen vi redan hade på de andra deltagarna.


Så här såg de otom totom-trollen ut. Numrerade från 1-100 + 8 stycken utan nummer och en bonus med en stjärna.

Dock inte lagt in bilder från prisutdelning än (+ awesome eldshow som vi bjöds på), det tillkommer imorgon för nu skall jag sova.

ZzZzZzzzZZZzzzzZZZZZzZZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]