1305 Läsksplitter

Jag har förflyttat mig från sängen till det ultrafina skrivbordet - det var länge sedan sist sa jag lite tyst när jag satte mig ner, det känns bra att det känns speciellt att sätta mig ner vid det. Träslaget är sedan tidigare idag oljigt, jag råkade välta burken med oljan där mina penslar bor i väntan på vidare målningar.

Och 5 min efter jag slagit mig ner så var även tangentbordet kladdigt - jag tror det gjordes helt av sympati, för att skrivbordet inte skulle känna sig utanför. Ett glas med läsk och tillhörande sugrör är ingen bra kombination tillsammans med en laptop.


The gang är på ingång och jag känner mig produktiv, vilket inte är en så bra idé när kvällens planer är öl och sportbar - fy på mig att vara upptagen när inspirationen sätter in.

Kom ihåg att andas (med djupa andetag)
kom ihåg att minnas (sådant som lätt glöms bort)
kom ihåg allt som varit (och sådant som komma skall)
och glöm det aldrig (för om vi glömmer så dör en bit av oss alla)

Kommentarer
Postat av: H C Barregren

Knack, knack! Helooooo!

2009-05-20 @ 09:55:51
URL: http://blogg.bums.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]