The 80s

En 80-talskänsla börjar infinna sig i den lilla lägenheten på Gråbo där Flashdance går på repeat, neonlegginsen har tagits fram ur garderoben och semlorna väntar på att bli uppätna. (Semlorna är förstås inte särskilt mycket 80-tal men goda är de ändå).

Imorgon är det 80-talsfest och jag fixar och donar med det som finns i min ägo. Inga pengar till att gå i second hand-affärer inte. Jag har bara ingen aning om vad jag skall göra med mitt hår än - har inget att våffla håret med och inte tillräckligt med snoddar för att göra småflätor. Det får kanske bara bli till att ta slut på hela hårspraysflaskan och hoppas på det bästa.

Stora frågan angående skorna är - gympadojor i vitt och babyrosa eller ihoptejpade Converse? Till min outfit i helhet passar nog gympaskorna bättre men jag gillar Conversen mer. What to do, what to do ... ett i-landsproblem in the making.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]