Bokning, utbildning, byggning = mycket att göra

En Estetjävel skall vid dagens ingång imorgon rymma ner på staden med ettans stadsbuss och boka tid för handledarutbildning (övningskörning). Körkort kommer vara kritiskt och viktigt när jag flyttar ut till landet och måste ta mig och handla flera mil bort samt ta hand om ett hushåll - i stan är det helt okej att åka buss, det fungerar inte lika bra därute.

Det blir Estetjäveln papio, lillebror och självklart jag själv som skall gå utbildningen och bli utbildade övningskörare.

Jag skall även börja välja ut tapeter, golv med mera till rummet som förhoppningsvis snart skall byggas ut till två och bli hemmet för mig från och med 1 juli och ett år framåt.

Det blir sovrum och kontor så jag kan arbeta lite utöver personlig assistens jobbet som jag förmodligen kommer bli påprackad. Tror jag skall röra mig och kolla runt efter tapeter imorgon också - det kan bli roligt även om det inte blir tal om tapetsering förens om länge länge, och så har jag lite sysselsättning också.


Jag saknar gatorna i Paris (Bilden är tagen utanför vårt hotell av Camilla)

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är fint att vara estetjävel, jag gillar det!

2009-03-11 @ 21:36:27
URL: http://louisekarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]