A PICTURE OF YOU.

A picture of you truly being yourself.

Som jag bara kan vara i barndomshemmet i lillebrors sällskap

A picture of you in your room.

Gamla, gamla, gamla lägenheten tror jag det blir. När Baby var precis nyinflyttad till oss. Köket och mitt hörn.

A picture of you very drunk.

Finns ingen bild på mig där jag är väldans full så får bli en där jag står med drink i handen och är lite små full i alla fall. Ciccis avskedsfest innan hon försvann till Örebro (ursäkta den felplacerade handen, vet inte vad den gör där).

A picture of you on your birthday.

18-årsdagen i Uppsala

A picture of you in one of your favourite outfits.

Ett par slitna jeans, brottarlinne, skön munktröja och läderjackan jag fick jaga i 1,5 års tid innan jag hittade den i min storlek

A picture of you making a goofy face at the camera.

Foto till redaktionens julhälsning till våra läsare

A picture you miiiiiight have edited to make yourself more attractive.

Brukar inte redigera bilder på mig - eller jo, men inte för att bli snyggare. Mest ljus med mera. Redigera gör jag med bilder på andra, lite självdistans behövs nog för mig. Men här har jag tagit bort lite finnar + påsar under ögonen.

A picture of a night you regret.

Fråga inte varför - julafton/juldagen

The most recent picture of you.

Måste va de här - har nog inte tagits några nya bilder sen 80-talsfesten.

A picture of you being ridiculous.

Vaken i många, många timmar och med ett lysande spöke som enda sällskap

A picture of you showing off a new haircut/color.

Första bilden efter jag slaktade mina älskade dreads (även den första bilden jag visade på denna blogg för 1,5 år sen)

A picture of a time in your life that's over, but you wish it wasn't.

De tre bästa åren av mitt liv

A picture of a time in your life that's over, and you couldn't be more thankful that it is.

Hela 4 omtumlande dagar på helt fel skola

A picture of you when you were anything but happy.


Self explanatory

A picture of you that you had no idea was being taken.

Uppenbarligen - det är med stor tvekan jag laddar upp den här bilden på mig. Den borde egentligen inte visas för allmänheten.

A picture of you when you were a different person than you are now.


Den ultimata oalternativa alternativa tjejen från huset brevid

A picture of you with someone you love.

And thats the feet of the true ones

A picture of how you'd like the world to see you.

Äventyrslysten och på språng (att det ser ut som värsta hjältegången där det enda som saknas är att helikoptern exploderar i bakgrunden skadar ju inte).

A picture that describes how you'd like to spend every day.

Uppsala Reggae Festival, sommar, sol i ögonen, cider och gott sällskap

A picture of a time when everything was changing.

Studentbalen - det livet kommer aldrig igen

A picture that makes your heart hurt.

Sån nostalgi att hjärtat vill sprängas - tack till er alla flera år i efterskott, jag hatar er alla men tack (undantaget en viss lärare som kanske borde gå och kamma sig själv istället för att vara ett as mot sina elever)

A picture that makes your heart smile.

Hårt och brutalt - minns du?

A picture of one of the best nights of your life.

Strippklubb, Lisa, Bell, Cicci, dyra drinkar, vänliga transor, trevliga parisbor, otrevliga parisbor, flykt undan arg torsk som trodde han skulle få köpa sex av Bell, förfrågan om dans på podium med manlig strippa, taxi till hotellet alldeles för sent och med noll kunskaper i franska, välbehövda toalett besök. En helnatt i Paris helt enkelt. Jag vill tillbaka - NU

Kommentarer
Postat av: H C Barregren

Jag gillar att se bilder på dig av samma anledning som jag gillar din blogg som helhet - det är så mycket människa, om du förstår vad jag menar.

2009-03-26 @ 08:55:32
URL: http://blogg.bums.nu
Postat av: H C Barregren

Hej, människa bland människor!



Texten är dyster för jag skrev den i måndags ;-) Glöm inte att du ska ha bonus och hög pension också :-)

2009-03-26 @ 13:37:36
URL: http://blogg.bums.nu
Postat av: Heléne

Jag älskar minnen, både bra och dåliga.

Det är så härligt att se det på bild - nostalgi i all ära!

2009-03-26 @ 14:32:07
URL: http://renrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]