Försmak av frihet

Jag börjar historian om den senaste studentveckan med ett inlägg tillägnat söndagen och studentbalen - här har ni den i bilder.

Vi hittade ner till Almedalen i olidlig värme - eller inte olidlig - men varmt var det i alla fall



Fina Elias och fina Emma

Jag är faktiskt inte ens säker själv så fråga inte ...

Ja, även om det är bal behöver man minsann göra miner

The awesome kavaj of awesomesauce hittade in i bild

Det enda ni behöver veta är att det handlar om växande bröst på någon brud jag inte vet vem det är

Kolla - kolla, kolla!11!!!!elva!!!! Det är nästan springa runt med ringklockig-grej och meddela nyheten att jag lyckades ta en nästan helt seriös bild av Elias


Den här är till er alla som vet att håret minsann är det viktigaste

Traditionell posering är tråkigt, det förstår väl alla?

Fast det lyckades nästan


Elias hittade någon han nog gärna vill ragga på och därför tvingade sin personliga fotograf att föreviga på bild

Lite fler balmänniskor hittade sig till min kameralins - ingen mindre än Linnea och hennes kavaljé


Och så en avslutningsbild på (nästan) alla studenterna
Hoppas ni hade en jättehärlig kväll och njöt av varje sekund - inte allt för ofta som man minsann går på bal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]