Rabiessmittade fiskmåsar

På Gråbo aka mitt hem så härjar idag två mordiska fiskmåsar. Att börja en måndagsmorgon, som i min värld innebär klockan 15.00, med att bli attackerade av skriande fåglar känns inte som en bra idé. (jag tror de var rabiessmittade alternativt en massa småttingar i närheten som de skyddade)

Inte räckte det heller med att bli attackerad på vägen ner till Tallunden, konstiga ljudsaker som fuckade med hjärnan, lilla Pierre och sötnosen Anders - utan man skulle även bli attackerad på vägen tillbaka. Desamma lyckades Pierre med och förmodligen många andra i området.

När jag precis passerad det område som borde ha varningsskyltar vänder jag mig om, får se en cyklist som även hon fick besök av en skriande fiskmås 10 centimeter över huvudet.


(Det var allt en rolig kväll det där)

Jag funderar på att ringa polisen om de inte är borta imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]