Förrymd ADHD-katt

Igår så försvann ADHD-katten runt 20.00-tiden. Det tog ungefär sex timmar innan hon kom tillbaka igen - med ett booty call i släptåg. Så om jag har otur tittar det väl snart ut kattungar här hemma (jag har inte kastrerat henne än då hon är en innekatt än så länge)

Men allt bra sött är hon i alla fall.

Nu måste jag lägga upp planer för resten av dagen, tydligen har badjävlarna (turisterna) invaderat G-land nu så man kan knappt ta sig fram på stan så det känns inte som en allt för bra idé.

Kommentarer
Postat av: H C Barregren

Jag ska vara baddjävlel på Gland i augusti. Första gången. Kanske får jag en kattunge med mig hem ;-)

2009-06-23 @ 11:47:14
URL: http://blogg.bums.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]