Trafikantmarodör!

Jag har noll och ingen lust alls att uppdatera min blogg, vilket jag ber om ursäkt för. Men om ni känner ett extremt behov av att hålla koll på hur det står till med mig och vad jag sysslar med så är det här ni hittar mig numera. Jag försöker multitaska och dubbelblogga men de flesta inläggen där håller verkligen inte tillräcklig hög standard för att publiceras här. Jag skall försöka bli bättre på det hela men just nu är jag väldigt upptagen med sommarliv, nykärleken och min otroligt sköna säng - så bloggen hamnar lite efter.

Föresten måste jag berätta en "Insert valfritt adjektiv" grej. I dag har jag övningskört. 20 år gammal och övningskör för första gången på riktigt, med en papio som inte alls är en särskilt bra lärare - det är inte en allt för trevligt upplevelse.

Men jag körde i alla fall någon mil på landsväg utan att döda någon, och nu känner jag att det räcker för evigt. Jag vill fan inte ha bil, jag tänker bosätta mig i en storstad och aldrig någonsin behöva köra bil - jag skall ta mig fram med en sparkcykel och åka kommunalt om det är dåligt väder.

Det tycker jag låter som en plan!


(Förövrigt blir jag återigen glasögonorm imorgon efter ungefär 10års uppehåll. Eller såklart lär det väl tag innan brillorna är klara men jag kommer välja ut ett par imorgon i alla fall - geeky Jillie, here I come!)

Kommentarer
Postat av: Cicci

De är ju snyggt med glasögon :P Jag vill oxå ha :D

2009-07-26 @ 17:19:54
URL: http://niotimmar.blogg.se/
Postat av: André

Glasögonorm är fint!

2009-07-29 @ 21:36:19
URL: http://avh88.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]