I trädgården med stulet trådlöst internet och en mami






Efter att ha tvingat med min mamma och badat några kilometer bort så har vi slagit oss ner i trädgården med saft och en laptop - efter lite snabba efterkollningar upptäckte jag att det finns ett öppet nätverk här ute, som fungerar absolut finemang. Så kanske måste slå upp ett tält här ute om jag vill surfa. De senaste dagarna har ju nämligen inte innebärt så mycket internetande för mig.

Men nu är jag tillbaka en liten stund i alla fall och tackar den granne som glömt låsa sitt nätverk.

Kommentarer
Postat av: anne

fin den första bilden var :D

2009-07-02 @ 20:29:04
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: H C Barregren

Bumsofant! Bumsofant! Bumsofant! Bumsofant! Bumsofant!

2009-07-03 @ 08:21:21
URL: http://blogg.bums.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]