Borde inte älska så förtvivlat som jag gör

Om några timmar bytts den gamla trotjänaren ut - LG R200 12,1” i trasigt skick kommer att lämna scenen för sin större, starkare och billigare efterträdare.

För dig som inte har koll så är det så att min katt slaktade min laptop genom att med våld kasta den i golvet (Min katt är någon sorts ADHD-katt med Hulkenkraft) lysröret dog och hela skärmen sprack. Vilket skulle kosta 6-7 tusen kronor att laga -datorn kostade 7500 ny så kändes inte direkt värt. Vilket innebärt att jag sedan händelsen använt mig av en extern skärm för att surfa, skriva, blogga, jobba.

Så efter nästan ett halvår så skall en ny vän träda in på arenan. Vi får hoppas att hon/han kommer att fylla platsen efter min söta rosa laptop - det blir svårt men vi får försöka tillsammans. Skapa nya minnen. Utforska nya platser. Lära oss älska varandra. Förhoppningsvis med lite mindre problem än R200.

Translation: A new laptop for Jillie

TILLÄGG 18.30
Det blev inte den på bilden, utan istället -

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Grymt snygga bilder på dig i headern!

Gillar dina tatueringar!

Sov gott..

2009-01-21 @ 01:55:59
URL: http://alessandra.se
Postat av: H C Barregren

Du verkar vara en spännande person. Det känns lite trist att inleda en underbar vänskap med gnäll, men ändå... kan man verkligen älska en pc, den har ju ingen själ...



Jaja, det är ju inte datorn utan den som gråter, skriker, älskar och skriver framför den...



I och för sig...



Krams!

CB:t



:-)

2009-01-21 @ 11:03:50
URL: http://www.bums.nu
Postat av: H C Barregren

Du menar alltså att man ska införa ett system där du som bloggare inte kommer att svara på denna kommentar här, utan istället svara på den under valfritt inlägg på min blogg?



Är det korrekt?



Men då kommer ju ingen av våra respektive läsare fatta nångonting. Det blir ingen röd tråd?



Eller?



Det här är verkligen spännande. Ska bli spännande och se vart du svarar någnstans!



Snällkramsar!

CB:t

2009-01-21 @ 20:20:32
URL: http://www.bums.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]