40 timmar går overkligt fort

Jag vill bara säga att jag kommer inte på något intressant att säga över huvudtaget. Nu har jag varit vaken i snart 42 timmar och det känns faktiskt inte så farligt, bara massa gäspande. Imorse runt 08-09 så var det trögt tusan men det gick över när jag äntrade landet och pizzabakning med familjen. Att sysselsätta sig under sömnlöshet är bäst.

Men jag har inte hamnat i komaliknande tillstånd än - men kan ha med att göra att jag råkade fuska 10 min i morse. Inte säker på om jag somnade eller bara kopplade ner. Hursom kan det va det som gör att jag bara känner mig uttråkad istället för produktiv - spamma gärna förslag på saker att göra mitt i natten.

Klockan 10.00 imorrn så kan jag sova igen. Eller så fortsätter jag. Vet inte än.

Man kan få hemlängtan även om man aldrig lämnar lägenheten. Man kan längta efter saknade vänner, en tid man nästan glömt och minnen som aldrig verkar lämna en ifred.

Jag är fylld med ett stort antal starka känslar som de säger i Futurama.

Kommentarer
Postat av: H C Barregren

Jag skulle ut och gå i kalla natten. Att gå är det bästa sättet att tänka – plus att det hjälper en att hålla sig vaken och – ja, du sov i tio minuter. Det var bra!!!!!!

2009-01-24 @ 07:46:41
URL: http://www.bums.nu
Postat av: Paris

Ifall du läser hela inlägget, speciellt sista stycket, så ser du att jag redan har skrivit det du skrev i din kommentar.



Coolaa tatueringar förresten =) vad beyder det?

2009-01-24 @ 20:22:13
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: åh, tack så jättemycket fina du! :)

2009-01-24 @ 21:56:53
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]