Borttappad tandborste och frågestund

En förvirrad jag får panik när jag inte hittar tandborsten, springer runt och i princip skriker på ADHD-katten då jag var helt säker på att det var hon som lekt bort den. Till sist fick min blivande man ta bort sidostycket på badkaret för att kolla om den fanns där under. Men icke sa nicke och jag trodde jag skulle bli tvungen att gå och lägga mig utan att borsta mina små tänder.

Men mitt i mitt gnäll så insåg jag mitt misstag, självklart har den legat på handfaten hela tiden. Bara det att jag skaffat världens finaste tandborstfodral som gömde den mycket efterlängtade tandborsten.


- Så där. En liten inblick i det spännande livet som är mitt, miss i nassen klockan ett.

Imorgon bitti klockan 09.15 försvinner jag med bussen. Skall hus och mammapassa i helgen. Mannen gör mig sällskap framemot kvällen. Så det kommer komma barndomsuppdateringar i kväll.

Föresten tänkte jag att jag kunde passa på och göra en sån där typisk bloggmainstream sak som en frågestund. Vad vill ni veta om mig? Jag förväntar mig minst 3 frågor att svara på.

Kommentarer
Postat av: H C Barregren

Vad gulligt att du kallar honom "blivande man" hehe...



1. Var kan man läsa dina frilansskribenalster?

2. När blir det en bok?

3. varför gillar jag din blogg så mycket?

2009-01-31 @ 09:12:06
URL: http://www.bums.nu
Postat av: H C Barregren

4. Vad ska man egentligen kalla din blogg när man vill ropa ut dess namn från hustaken?



Brieost

Estetjävel

Jilles blogg



(jag gillar det sista bäst)

2009-01-31 @ 09:14:05
URL: http://www.bums.nu
Postat av: elise

1. vilken färg gillar du bäst?

2. hur många tatueringar har du?

3. berätta en hemlig hemlighet.



kram på dig!

2009-01-31 @ 10:24:13
URL: http://eliselorangan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]