Strictly Baby Fight Club - totalt sinnesjukt?

Vad är felet med människor idag?

Zappade och hamnade på "Strictly Baby Fight Club" på kanal 5. Det är absurt. Föräldrar som uppmuntrar sina 5-10åriga barn att thaiboxas. De står ringside och skriker "Sparka honom, slå honom, kom igen knäna ... knäna så ramlar han". Vem fan vill uppmuntra sina barn att slåss i så ung ålder.

En av småkillarna sa ju själv att han använder det han lär sig på typ killar i skolan som han inte gillar. Och en mamma som brukade boxas förut skäms inte över att stå i nationell tv och säga att hon njöt av att krossa en annan tjejs näsa. Det uppfostrar de alltså sina barn till.

Jag är som ett frågetecken. Vissa människor borde inte få ha barn alltså - även om det såklart finns värre än det här så anser jag det helt och håller sinnessjukt.

Om ni missade det så finns dokumentären uppdelad på youtube.

Jag passar på att skicka med en hälsning från fjällen (Jag och Erik på skoter för en vecka sen) - helt orelevant men jag är så otroligt snygg i mina sexiga brillor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]