Pre-insomnia

Inatt kör Jillie en all-nighter.

Har bestämt mig för att kolla hur länge jag orkar vara vaken. Hörde nämligen att efter ungefär 40 timmar så orkar man inte vara trött längre utan hamnar i ett komaliknande tillstånd - fast vaken - och blir hyperproduktiv. Eller hinner snarare med en himla massa.

Och då jag inte har något bättre för mig om dagarna tänkte jag pröva på detta några dagar. Men minimalt med sömn eller helst utan. Så jag börjar inatt.

Någon som vill hålla mig sällskap i denna långa natt med korta ljusstunder?

Kommentarer
Postat av: felis

crap. med andra ord skulle jag satsat på min första tanke - att brieost.blogg.se kan vara årets roligaste url - för jag har hört att det är den som är mest orginell när den dör som vinner. eller den som har mest pengar. hmm. tål att tänkas på.



jag önskar bara att jag hann fota något alls nuförtiden. urgghh. att säga upp sitt liv är det enda rätta.

2009-01-22 @ 23:04:59
URL: http://metromani.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Men iiiiiiih, himmel och pangkaka! Tack tack snälla, du anar inte hur glad jag blir!

2009-01-22 @ 23:07:02
URL: http://enoughisenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]