Du är min lycka i människorform

Jag fick svar på inlägget Nostalgi i kvadrat från personen som inlägget rörde. Då svaret istället kom på helgon.net istället för här så väljer jag att publicera det i alla fall som ett gästinlägg, för det var äkta vackerhet och jag vill inte tappa bort det i gästboksträsken - hoppas du inte har något emot det.

 ----------------------------------------------------------
Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh.

Och det är så sjukt att se de vackra bilderna på dig ovanför och att se hur du har vuxit och sen hur sjukt det är att vi verkligen har känt varandra så länge att jag kan uttala mig så. Jag sitter på programmeringen bland alla män med små nostalgiska tårar i ögonvrårna!

Jillie: dödlig komb. - vacker och smart. Snäll, men också ond om så behövs.

(OBS: Här följer en text som inte riktigt passar i ett gb på Helgon.net:) Förlåt för allt ont jag gjort dig i förvirrade tonnår och korkade, självupptagna stunder. Jag förstod inte bättre då men har tänkt väldigt mycket på det på senare tid. Vi har verkligen aldrig lämnat varandras sida, trots att så mycket har hänt som har pekat på det. Jag är tacksam för varje stund med dig och att vi aldrig kommer att sluta känna hemtrevnad när vi träffas.

All min lilla torftiga kärlek till min aldrig svalnande eldfluga /klintehamns mest töntiga gråterska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]