Även i fattigdomen vill man vara fin

Jag har bestämt mig för att kasta lite (med lite menar jag verkligen lite) lyx på mig själv och skall därför köpa den här underbara kreationen. Inte alls farligt dyrt ens, 222 kronor med frakten. Och det kommer redan inom ett par dagar. Lycka i miniatyr.

Ingen aning om när jag skall använda den men jag hittar nog tillfällena. För jag blev kär på stuts. Vad tycker ni? Om ni är intresserade så säljer samma tjej även andra kläder - titta in på hennes blogg genom att klicka på bilden.

Min dator har på tal om ingenting bestämt sig för att den är ett högljutt bi och låter precis som ett. Det är ganska störigt men håller jag den upp-och-ner så försvinner ljudet så kanske får bli fladdermus helt enkelt. Ännu störigare blir det självklart av att den är precis splitterny - vad är det för skit de säljer idag egentligen?

Fast man borde väl veta bättre än att handla hos Expert - samma butik som hade en tv-reklam där de stolt deklarerade att de erbjöd "Brutala prissäkningar!"

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]