Prolog till mitt liv

Mina händer är fläckade av färg - min kind har en vit färgfläck och mitt hjärta en kärlek till det estetiska och konsten i världen.

Jag håller på att göra klart tavlan då jag köpte färg idag - ny canvas till andra beställda tavlan är även inköpt. Det skall bli ett vackert par tillsammans. Jag vill inte visa hur det blir förens jag är helt klar så ... den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Det gör däremot en jag som vill läsa nya blogginlägg mitt i natten - alla sover, eller festar, eller något annat (o)nyttigt man kan tillbringa natten med. Tänk på mig uppmanar jag er där ute. Skriv några inlägg varje natt så jag kan underhålla mig själv. Sitter här med en godispåse och kall Coca Cola (som jag just nu råkade tippa på golvet så lär inte ha kvar någon kolsyra) och saknar sköna tankar att läsa om.

Bilden till vänster var mitt liv för nästan 5 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]