Attionsione! (uttalas med italienskt brytning)

Jag börjar med att säga att mitt besök just nu har valt att vara anonym här på bloggen på grund av alla pinsamheter han säger och gör. Men jag kan säga att han är nog den enda kille jag känner som älskar att borsta håret mer än någon tjej - under de senaste timmarna har han tagit fram borsten och borstat håret kanske 10 gånger.

Anonym försöker förövrigt stå på händerna i min säng och höll på att döda min plastanka. "HJÄLP! döda inte ankan" är något som grannarna nog kommer höra i sina mardrömmar ett tag framåt.

Han smyger omkring med mobilkameran och försöker fånga pinsamheter samt inbrottstjuvar som han tror befinner sig i mitt kök - föresten så är fascinationen för min touchdimmer stor. Han försöker också bjuda ADHD-katten på cigaretter.

Minnevärda citat:
"Titta på mig! Jag är en apa, jag är en glad hundvalp" - Anonym

<------ Detta är inte det omtalade stå-på-händerna-försöket utan detta är bara en ren och skär attentionwhore.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]