T-shirttryck till UM

Jag håller på och skissar på ett utkast till ett t-shirt tryck för UM - så här långt har jag kommit idag. Vet inte riktigt vad jag tycker. Om ni klickar på miniatyren till vänster kan ni se skissen med lite mer detaljer.

Ungefär som nedan har jag tänkt mig att det skall se ut. Skall placera om texten ungdomar.se i skissen dock så den blir större och syns - skall bara komma på ett bra sätt.

Ge mig era åsikter - skulle ni vilja ha en t-shirt/ett linne med det här trycket?




Kommentarer
Postat av: Emil

Sjuktsnyggt ju! vill också kunna rita så där fint och detaljerat. Jag kör fortfarande på streck gubbar typ ^^

2009-02-25 @ 22:34:28
URL: http://eliassson.blogg.se/
Postat av: Emil

Sv: Just nu kommer jag inte ihåg, men jag tror det var för att du var med på senast skrivet eller något liknande :)



Varsågod :)

2009-02-25 @ 22:48:57
URL: http://eliassson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]