Nintendoknarkare

Som nintendoknarkare sedan barndomsben så var det här ett givet steg i min spelar/nördkarriär. Snart är ett av världens finaste halsband på väg till mig - 80 kronor plus frakt tycker jag är helt okej, och då medföljer kedjan också. (klicka på röda svampen för att komma till Majas blogg). Svampen har två sidor - en röd och en grön.

 

Utöver det så lär jag förmodligen få lite mer ansvar på UM och uppdateras till kulturredaktör - skall ta hand om böcker, resor, konst, poesi med mera. Är inte helt och totalt bestämt än men jag hoppas och håller tummarna. Ligger i sängen och kan inte somna om trots brist på saker att göra idag, Voltarenen är slut och min arm gör så otroligt ont. Väntar på blivande mannen som skulle röra sig hit och tillbringa hela dagen och natten. Blir lätt bara kvällen + natten.

Han skall rå om mig lite, vi skall se film, laga mat, äta popcorn, pussas, sova sked och ha allmänt trevligt.

Kommentarer
Postat av: Susanne

sv: ojoj! där ser man! det halsbandet var verkligen skitsnyggt!

2009-02-23 @ 15:09:12
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Maja.

Åh vilken fin blogg - och för att inte tala om vilket fint inlägg detta var! ;) Hoppas du blir nöjd med halsbandet! - Men det är jag rätt säker på att du kommer bli! :D



/ Maja

2009-02-23 @ 19:00:19
URL: http://majalofvenmark.blogg.se/
Postat av: elise

dom var söta! tack för brevet! det värmde hur mycket som helst. trodde först att du glömt bort mig, men det gör ingenting att det tar lite tid. då behöver man inte känna sig stressad och det blir ett mer genomtänkt brev kanske (: tack tack tack för att du räddade min måndag <: STOR KRAM!

2009-02-23 @ 21:43:24
URL: http://eliselorangan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]