Nattlycka


Mitt i natten dricker jag billig saft från ÖB i fint vinglas och äter helt demi-vegetarisk smörgåstårta ur en gammal glassback. Jag röker för många cigaretter (egentligen bara två men det är för mycket för alla lungor i världen). Jag skriver på en ny text och läser härliga bloggar. Och på något sätt är det här så nära äkta lycka man kan komma utan att ha min blivande man i sängen. (som förhoppningsvis är på väg när han är klar med nattens aktiviteter)

(Är ni chockade över att se mig i glasögon så bär jag bara glasögon när jag är i närheten av Fozzy/Anton och kan låna hans, för dyrt att skaffa mina egna. - Dont I look smart?)

Kommentarer
Postat av: Tina

Kul att du har likadana byxor i din garderob.

Mina är flera år gammla, hittade dom när vi skulle flytta, och kom på att jag fortfarande tyckte om dom=)

2009-02-03 @ 07:19:56
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: elise

låter som en verkligen lycklig natt!

2009-02-03 @ 11:51:36
URL: http://eliselorangan.devote.se
Postat av: Emelie

Hej,



Tack för din visit på min blogg.

Hur kommer det sig att du vill få kontakt med mig?

Hör gärna av dig ingen.

Emelie

2009-02-03 @ 21:08:29
URL: http://knasmumrik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]