Morgonstök

God morgon. Någon är uppe och möblerar om - jag har inte lagt mig än.

Natten är lång och tankarna många, om 30 minuter är filmen slut, och förhoppningsvis även möbelflyttandet våningen över. Då skall jag somna och drömma vackra drömmar.

Ibland vill jag kunna allt, vara bra på allt och bara platsa överallt. Men tyvärr går det inte till så, och jag kan inte bestämma mig för vad jag kan vara bra på. Är det att skriva? Att måla? Att fotografera? Hur gick det egentligen med alla drömmar och planer som lagras på hög och aldrig kommer till skott? Hur blev det med den jag egentligen borde vara?

Vacker(het) är mitt absoluta favoritord just nu.

Kommentarer
Postat av: carro

Oj vad är de för någon bra film, som får dig att sitta uppe? Sov gott sen!

2009-02-15 @ 08:09:37
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/
Postat av: Antonia

Skjut grannen.;) Det är väl förbjudet att störa efter 10 i bostadshus.

2009-02-15 @ 08:46:24
URL: http://divage.wordpress.com/
Postat av: Sleeping Cell

Kanske är det drömmarna och visionerna som ger oss livskraften och därför även är ett nödvändigt bränsle till livet.



Utan drömmar & visioner - inget.....

2009-02-15 @ 14:18:47
URL: http://www.tommaintet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]