Lilla snigel akta dig

Maskrosbarnet i betongrabatten har inte somnat än - just nu funderar jag på att va vaken tills jag skall upp om 3 timmar. Jag är en sömntuta och lär aldrig vakna annars.

Jag har fått så mycket vacker kritik på mina målningar och det gör mig så glad - det här är anledningen till att jag bloggar, så fortsätt gärna ösa på snälla snällheter för att göra mig glad.


Vinter i Järpen och sommar på URF - Uppsala


Jag saknar några läsare som betyder mycket för mig - vart har ni tagit vägen? Kommentarerna som brukar komma finns inte här, det känns ovanligt. Men ni andra som inte presenterat er men läser min blogg för jämnan, kanske just tittade in eller som prenumererar på min blogg  - skriv en liten rad om vem du är. Jag vill gärna lära känna er och - om ni har så klart - kolla in era bloggar. Jag undrar mycket - hur är mina läsare? Är dem som jag? Är de annorlunda? Har de hittat sin plats i livet? Är de lyckliga? Många frågor har jag och väldigt få får svar.

 Lilla snigel akta dig,
akta dig, akta dig.
Lilla snigel akta dig,
annars tar jag DIG!


Nu skall jag gå och laga en kopp varm choklad - men med vatten istället för mjölk - för alla vet väl att man blir trött av mjölk?

Kommentarer
Postat av: Leonora

Hoppas du får en underbar dag :D

2009-02-11 @ 05:49:14
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; man blir så förbannad på att dom aldrig fixar serven :O

Tack så mkt :)

2009-02-11 @ 06:11:20
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Josiee

Godmorgon :)

2009-02-11 @ 06:25:00
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Södertörns Högskola

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna



http://www.eSurveysPro.com/Survey.aspx?id=29a2e223-25b7-4c9b-9839-269a167d8896



(Har du tidigare fått detta meddelandet och gjort en undersökning med blå bakgrund får du väldigt gärna göra om denna enkät då den föregående tyvärr plockades bort)

2009-02-11 @ 11:59:46
Postat av: Emma

Mäh, ingen som skrivit om vilka de är?

Är väl först ut i så fall då.

En norrlänning på 21 med massa pluggande för sig. Lat som få, sitter allt som oftast framför TVn med datan i knät och gör två saker samtidigt. Nattmänniska som gärna skippar en föreläsning eller två bara jag får ligga kvar och snooza. Ses oftast med sötsaker i närheten då godis enligt mig är ett födoämne. Zappning är en sport som jag är grym på att utöva och film något livsnödvändigt. Tatueringar är den konst som ska täcka min kropp och jag håller alltid utkik efter nya motiv. Min bästa vän är min kissemiss Bubben, det käraste jag har för han går att lita på till 150%, vilket inte gäller många människor.



Ja vad mer ska man säga?! Vet inte...men det var lite om mig i alla fall. Gillar dina målningar och du är en av få som uppdaterar bloggen 4 på morgonen, vilket är gött för då får jag nåt kul att läsa.



Hade / Emma =)

2009-02-12 @ 23:53:40
URL: http://dragonnikita.blogspot.com
Postat av: elisabeth

Hej Jillie.



Elisabeth fran högby du vet, gzims kompis.. Ibland kikar jag in här. Maste säga att din tavla är verkligen jätte fin. :D

Ha de bra. Elisabeth

2009-02-13 @ 15:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]