Jag säljer mig för pengar

Jag sitter och är totalt pank som ni sedan tidigare vet - och tänkte en snabb liten tanke. Är det någon där ute som är intresserad av att köpa en eller flera tavlor/teckningar/målningar målade av mig? Pris kan diskuteras och motiv desamma. Men jag är bäst på nakna kroppar som ni kanske sett här i bloggen.

Så om du känner dig sugen - skicka iväg ett mail till [email protected] och berätta ungefär vad det är du vill ha så skall vi nog kunna lösa det.

Ni kan ju se det som både välgörenhet mot en estetjävel och en investering. Om jag blir känd i framtiden kommer målningar bli värd multum. T.ex så kan jag tänka mig att sälja den stora tavlan jag håller på med just nu.


Hi, as a broke unemployed artist I see no other way then to start selling my paintings again. I do requests if you feel like having yourself or a friend on your bedroom wall. The paintings get done in a nude art style and you chose the materials yourself- oil, acryl, watercolors, pencils. You name it and I got it. Send a mail to [email protected] to get more info and to order.

The painting aboveis not quite done yet - but it´s on the way. It´s made with oil and tempera and I choose to just use the colors white and brown. If you have an interest in this one you just need to drop a line to my email – as above – [email protected]. We can discuss the price and necessary information.

Kommentarer
Postat av: lina

den i detta inlägget var skitfin. den hade jag lätt kunnat köpa... hur mycket ska du ha för tavlorna då?

2009-02-10 @ 11:53:33
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: lina

nakna grabbkroppar att hänga i sovrummet skulle ju vara något:)

2009-02-10 @ 11:54:30
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: gaystyle

Tack så mycket.

jätte fin bild!

2009-02-10 @ 16:29:36
URL: http://gaystyle.se
Postat av: Anonym

Modigt. :O Jag fyller år nästa vecka. hint

2009-02-10 @ 19:06:40
Postat av: H C Barregren

Det är en mycket fin tavla :-)

2009-02-11 @ 07:20:03
URL: http://blogg.bums.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]