Födelsedagskalas och virkade bakelser

Idag har min underbara, söta, härliga farmor fyllt hela 85 år. Hon börjar bli till åren men hon är ändå härligt alert och pigg. Det var smörgåstårta (medtagen kycklingbaguett för mig då jag är demi-vegetarian), glasstårta (som jag missade på grund av att sista bussen gick för tidigt), kakor, läsk och andra lyckligheter.

På torsdag blir det smörgåsäteri på riktigt då blivande mannen blir ärade 28 år gammal - nu tycker jag vi grattar honom i förskott.

På tal om kakor och andra godheter så är jag jättesugen på en virkad sötsak. Kanske en minibakelse?

Om du klickar på den nedre bilden kan du vara med och tävla om godsakerna på bilden hos bloggen Pyssel och Trams. De är urläckra och jag skulle inte ha något emot att lägga upp dem på ett kakfat i köket.

Tänk gärna på det som en tidig födelsedagspresent och skicka en till mig på adressen:

Jillie Kaaret Jacobsson
Jungmansgatan 99
621 52 Visby

:D Finns att köpa på på den här bloggen eller här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]