Festivaluppehåll

Efter lite mer än en vecka borta för festival så är jag tillbaka. Det skrivs på texter ni skall få läsa, funderas över hur en totalt urladdad mobil skall kunna laddas och deppas lite över familjesaker.


Jag har ätit kött för första gången på över fem år, rökt alldeles för många cigaretter, varit för fattig, sålt en mobil som jag lyckades myggla till mig från en Tele2-försäljare, varit på en av de maffigaste reggaeframträdandet som jag någonsin sett, hört mina campinggrannar berätta skräckhistorier om polisens beetende under festivalen och sen självklart allt som tillhör festivalandet, jag har campat och därmed vaknat senast klockan åtta varje morgon, fått skavsår på fötterna och bränt axlarna i solen.


Men mer om det inom ett par dagar. Under tiden får ni en liten förhandstitt på vad som komma skall. I present to you, Jillie och Governor Andy!


Kommentarer
Postat av: H C BarregrenH

Vi ser fram emot välfyllda rapporter :-)

2009-08-16 @ 11:32:02
URL: http://blogg.bums.nu
Postat av: sofia

Hej gumman! okej jo asså jag jobbar inte så mycket i städet längre jobbar innom konferens nu.. men har ingen aning du kan ju skicka in på mail, säsongen e ju tyvär över när de gäller det så kanske dom inte behöver så mycke..men man vet ju aldrig du kan ju prova att ringa lr nått:) kram sofia

2009-08-20 @ 19:25:33
URL: http://sofiaalarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]