Själsflykt

Om ni undrar vart er allas kära Estetjävel tagit vägen så har hon inte gått under jorden utan istället växlade hon in sin småmyntburk till nytryckta sedlar, satte på sig ett par nyinköpta inlines och rymde tillfälligt till Sverige där hon hittade på bus.

I en höjdrädds ögon ger ett stadigt tag och en snabb gömd kyss på halsen den bästa trösten när allt man kan se är neråt
(tack för att du fanns där och inte lät mig ramla).

För att förenkla kommer här lite bilder från resan

UPPRESA


Ett stycke lillebror

Titta mamma, titta! Jag kan spegla mig i min urgamla MP3-spelare

Stockholm i suddighetsförbifart

UPPSALA

En heldag på bryggan vid Fyrisån med (från bakre raden): Znövit, Mauri och Jack

Martin (höger) tittade också förbi, jag kunde inte sluta krama honom på mycket, mycket länge


Ett expriment som slutade i ett antal toalettpauser i närliggande skivbutik och lätt grön syn för mig och Jack som var testpersonerna

DEMONSTRATION (Mot domen som föll i The Pirate Bay-rättegången)




Här har vi en arg tant som skrek massa om att vi skulle skämmas, dö och försvinna från hennes stad. Tydligen förnedrande alla av åsikten "IPRED är en hora" kvinnor. Hon var arg, vi skrattade (och försökte resonera med henne men hon lyssnade inte)

Någon gång måste det roliga ta slut - här börjar den mödosamma vägen tillbaka in mot stan från Medborgarplatsen

Gujjdo har en projektor man kan se mycket bra på och göra mycket roligt med

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kom tillbaka med inget utrett, med cigarettlukt i kläder och smaken av alkohol på läpparna (jag undrar fortfarande hur saker hade varit om det inte varit 132,4 km i avstånd och en uppskattad restid på fem timmar och sex minuter mellan Gotland och Uppsala)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]