Låt mig aldrig glömma hur du gör kaos i min puls

Hej! Vill du komma över och stanna uppe hela natten? Dissa alla andra och hångla tonårshångel framåt småtimmarna, äta gammal Daimtårta som legat frusen i väntan på bättre tider och se på dåliga tvserier?

Kan man ställa en sån fråga? Eller måste det komma naturligt? För jag vill känna andetag i min nacke, sådär så håren reser sig.

TILLÄGG AV FOZZY som inte tyckte mitt var tillräckligt nördigt uttryckt.

Vill du stanna uppe hela natten och se på film på min nya 24" skärm samtidigt som vi äter chips och dricker jolt?

Kommentarer
Postat av: Random

Hah, lätt.

2009-04-08 @ 19:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]