I ett par skor, på en väg, på väg mot vänskap - med en glass

Ibland vill man bara ut och vandra för att slippa instängdheten i en lägenhet där nyheter sällan inträffar. Hitta nya ställen att vila fötterna på. Äta en glass i vårvädret och andas in lite lycka kombinerad med Coca Cola.

För att kombinera alla komponenter så bestämde jag mig i söndags för att våldgästa Anders, Pirran och Pablo vid Allérampen - och nu har jag ett extremt craving efter ett par inlines, sådär som gravida kvinnor har efter saltlakris och sill ni vet. När skatteåterbäringen kommer är det jag som skaffar ett par, tar mig upp i rampen och skadar mig själv, förhoppningsvis överlever jag.


(Mobilkameran som, var först på plats på grund av lathet att ta med digitalkameran, orsakar den kassa kvaliteten, åkdonen är även utbytta, egentligen så åker Pablo inlines och Anders skateboard. Omväxling förnöjer heter det dock så ...)


Förlåt för den kassa uppdateringen föresten, jag har något som bäst kan kallas prioritetsproblem - kan bara koncentrera mig på en sak i taget och den senaste veckan har det varit tavlorna som skall skickas. Så allt annat har fått blivit uppskjutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]