Lila morgon och borttappade skuldkänslor

Jag har fått tillbaka min förmåga att känna färger, men dock inte att förstå dem. Morgonen var djuplila och jag vill bara påminna om att jag går inte sönder av händer mot varm hud.

Dagen har varit solig och utanför dörren upptäckte jag lukten och ljudet av sommar, jag hade nästan glömt bort att den var på väg efter våren. Några månader till och sen är det sommarlycka som gäller. Hoppas du inte sitter inne och degar hela dagen, titta ut genom dörren och om du vågar, ta en promenad i det härliga vårvädret.



Simma lugnt
(i äkta Fabel-anda)
Om ni skymtar snö så är det för att bilden legat och skrotat några veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]