Today, toworrow ´n every day after

Rockys samlade serier 1998-2008 är dagens sysselsättning. Jag har tagit tre dagars ledigt från byggandet så imorgon skall jag tillbaka till slippande av väggar, målning av lister och önsketapetserande igen.

Första april gick smärtfritt förbi och idag har jag betalat telefonräkning och räkningen för affisherna jag beställt hem - allt nästan en månad i förväg, känner mig nästan stolt.

Men än så länge sysselsätter jag mig med serier och frustrerande hångelfantasier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]