Bitar av nyv(n)aken hud

Klockan hann bli halv åtta innan jag oroligt somnade in, sov ett par timmar där mardrömmarna avlöste varandra och jag saknade en varm kropp bredvid min att krama när det kändes som jag ville krossa världen i 2x3cm stora bitar.






Verkar som det inte går att komma in för att kommentera vissa av mina inlägg, påverkar mest de nya (har ni också samma problem?) - verkar vara ett ganska vanligt problem på blogg.ses bloggar just nu. Så ni får lagra era tankar och försöka lite senare kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]