Vilseledande nattsamtal och utebliven utekväll

Vem ringer mig mitt i natten? Fick samtal 01.37 - från ett nummer jag inte känner igen. Vad vill random folk mig i natten?

Imorgon skall jag hem till Etelhem och städa. Men självklart så går det ingen stadsbuss ner till busstationen. Så jag måste i princip gå ner eller åka 2 timmar senare. Jag tror jag väljer den senare bussen. Känner inte för att gå i kylan som börjar ta över vår värld.

Jag gillar inte att bli väckt miss i nassen utan anledning - cry, cry, cry -

Bilden är gjord av ... sry, kommer inte ihåg namnet ... men en användare på um som gillade att göra sådana här små roliga bilder efter en beskrivning av personen i fråga. Jag är då den som sitter och skriker om beskvier. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]