Lite tillägg på listan - headscarf och tröja

Nej nu får det allt vara nog.

Jag skall hitta den där luv/sjal-liknande saken Renee från Americas Next Top Model cycle 8 har titt som tätt. Sen jag såg den säsongen för nått år sen har jag velat ha en sån men vet inte va de heter eller vart man hittar dem.

Nu har jag gett mig fan på att jag skall ha en sån, om jag så skall fotografera tvn när hon har den på sig och muta någon av hantverkseleverna på Säve att sy en åt mig.

(letar frebilt på google för att hitta en bild som jag kan visa, men går inte särskilt bra. Går inte att hitta en bra bild, hittade en jätteful men det funkar lixsom inte att visa. Märker dock att alla ställen som skriver om the headscarf tycker den är apful. Jag älskar den)

Nu hittade jag faktiskt en bild, eller snarare ... gick in på youtube, fick kolla igenom typ 23 stycken fanfilmer för att hitta en där hon hade en sån på sig, pausa filmen och göra printscreen, så nu får allt någon veta vart man får tag i en sån här efter allt trubbel jag haft för att hitta bild på den. Kommentera om ni har en aning, eller kanske tror ni kan göra en likadan, självklart får ni då betalt för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]