Ännu en uppdatering i familjen mupps liv

  • Top 150 Hits of the 00s (2000 - 2005) pack 1
  • En halvklar artikel som skall publiceras på Um
  • Baconsnacks (vegetarisk, syntetiska smakämnen)
  • Ett nästan nytt paket cigaretter
  • Årets första julmust = En Jillie som inte kan klaga.

Skall försöka få klar texten om erotikmässan, eller alternativt börja på något litet annat.
Jag har nog ganska säkert bestämt mig för att inte jobba kvar på Uniguide på tal om ingenting, jag mår inte bra av det. Då följer jag hellre ursprungsplanen och åker hem och hjälper till där mot hjälp att betala hyran och så ...

Jag fick ett meddelande på msn av en Erik, som just då kommit hem från jobbet och som kollat in min blogg, som lös upp min dag. Det var så enkelt men ändå "Varför har du inte berättat för mig att du grät", jag tyckte att självklart kan jag inte ringa honom halvtvå på natten storgråtandes, med andningsproblem och ångestattack. Men det tyckte han att jag självkart skall göra. Det värmde - jättemycket.

---------------------------------------------------------

Frozze | VÅGA VÄGRA WOW säger (18:58):
kom hit o ge mej en kram..

©2008 ESTETJÄVEL säger (18:58):

Öhhh?

Frozze | VÅGA VÄGRA WOW säger (18:59):
vadå, får man inte be sin syster om en kram eller?

(Min bror är bra söt ibland ska ni veta, fullt upp med skola och kärleksbekymmer och ändå skriver han en söt rad till mig)

<3
På er där ute som finns för mig (jag har ätit en glass för övrigt, den var god)

Gratis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]