Tillägg på önskelistan

Tillägg på önskelistan

Antingen Supermodell för en dag, eller lyxmodell för en dag. Kan inte bestämma mig för om 1000kr extra är värt det för 10 extra foton. Tror inte det, och då är nog lyxmodell det jag vill ha mest. Hatar att jag själv är fotograf och funderar på det här.

I stil men makeovern jag önskade mig alltså. Här ingår även makeup så kanske vore bättre med den här? Men mycket dyrare också.

Julklappstips

När jag nu sitter och skriker om vad jag vill ha så skall jag även
 passa på att tipsa om en bra sida (skall försöka göra detta till en
något återkommande grej, om ni vet någon härlig hemsida får ni
gärna tipsa mig så kan jag ha med den på bloggen)

Här har vi något personligt, rolig, upprörande, sött ... det kan vara
precis vad du vill. Den perfekta julklappen, du kan totalt utforma dina
egna kläder, antingen till dig själv eller till en vän. Killar och tjejer
med humor kommer verkligen älska nåt härifrån (i alla fall om de
har samma sorts humor/smak som jag).

T-shirtar, underkläder, linnen med mera med aphärliga tryck :D
------------------>







/Over and out for now - återkommer snart med fler önskningar och överaskningar (liten spoiler, tävling på g)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Nu text uppe på ungdomar.se
Från jul till mode - en spännande resa är titeln denna gång och handlar om Taylor Momsen. Du känner förmodligen igen henne. Säger Spykids, We Were Soldiers, Grinchen, Gossip Girl med flera dig något?

Intresserad? Klicka då på länken och gå in och läs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]