Önskelista - se och ge

Tror ni man kan ha solglasögon på vintern? För annars får jag nog ta och skaffa mig läsglasögon. Se bilden och håll med om ett det ser helt okej ut. Enda sättet jag kan få håret att se normalt ut i den här längden (nu är bilder 6 mån gammal men jag har samma hårlängd nu)

Jag tänkte föresten börja klurra på min önskelista inför julen. Inte haft någon sen jag var 11. Så nedan följer första utkastet. Känn er gärna manade att ge mig något av det i julklapp :D

*Make Up Makeover Deluxe - Vill jag verkligen, VERKLIGEN ha, ska ni ge mig någon så ger det till det här tillsammans med lite smink alternativt presentkort på Make Up Store.
*Chokladfontän - Hur grymt skulle det inte va att själv kunna göra chokladdoppat godis
*Shotglas av polka - behöver ingen förklaring, de är grymma helt enkelt.
*Något sorts bra-hy paket med massa hudkrämer, ansiktsmasker med mera. Jag har blivit väldigt medveten om att min hy helt plötsligt.
*SelfShelf - Jag vill också kunna stappla mina böcker på böcker.
*Party Shooter- velat ha en sån här i ungefär två års tid men aldrig blivit av att köpa den, så ge mig.

Nu får det räcka för denna gång och uppdatering kommer snart, som ni kanske märker är många av önskningarna hitills från Coolstuff och jag måste tillägga att de äger och alla som inte sett till den sidan innan verkligen borde besöka den. De har helt otroligt roliga saker där. http://www.coolstuff.se



Den här vill jag inte ha men den var urcool, kolla in.  Selk´Bag - Sov-, mys- och aktivitetsoverall.

God natt på er, nu skall jag försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]