Skamlös reklam

Här kommer lite skamlös reklam :D Jag gillar godis, du gillar godis, vi gillar alla godis. De är ganska lamt och egentligen inte värt det, men det är gratis godis i alla fall.

Beställd hem en beställning en gång faktiskt, då på 11 godisar som var insamlade. Det var gott. Denna gång tänkte jag vänta tills jag är uppe på typ ... 50 stycken eller något så det blir gott och glatt i min lilla lägenhet.

Så lyssna på allt ni ser skrivet och gå in och samla lite godis och hata mig för den skamlösa reklamen.

(Jag hade bild på godiset jag fick förra gången men jag hittar inte det. Annars hade ni allt blivit sugna va?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]