Skamlös reklam volym 2

När vi ännu är inne på ämnet skamlös reklam så kan jag väl propagandera lite för gratisbio.se också.

Blir man medlem "själv" eller vad man skall säga så får man 50 poäng i välkomspremie, och om man istället anger jasasia (aka mig) som värvare när man blir medlem får man istället 75 poäng. Alltså 25 poäng extra. För att få en biobiljett behöver man samla 400poäng för att få en gratis biobiljett. Vilket faktiskt inte är så svårt, alltså att samla ihop de poängen. Man trycker på lite länkar, man gnäller lite på vänner och blir stämplad som pantat och sen går man på bio. Om de nu går några bra filmer här på den lilla ön.

Och jag som är galen i bio men aldrig har råd att gå tyckte att det verkade perfekt. Så lyssna nu på mer skamlös reklam från trollet på ön med de många rosornas och bli medlem på http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=89927

Jag var för lat för att leta upp en banner på sidan. Otroligt svårt att hitta märkte jag under mitt sökande.

Nu skall en febrig Jillie gå och möta upp Sötis Erik som skall komma förbi så här mitt i natten (han har för övrigt blivit medlem på http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=89927 för att va snäll mot mig, lovade honom att om han tjänar ihop till en biljett och jag en skall vi gå tillsammans. Vi kan mass-gå-på-bio tillsammans om ni blir medlemmar :D)

Sensmoralen i dag (natt) är : Bio är bäst när det är gratis och feber suger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]