Shitpissfuckcuntcocksuckermotherfruckerandtits

Shitpissfuckcuntcocksuckermotherfruckerandtits

Jag har insett att jag kan inte vara kvar här. Det går, går, går, går, går, bara inte. Jag måste iväg. Ut och flyga, backpacka, flytta, plugga, uppleva saker, se världen genom ett par ögon som inte är invana med Sveriges tråkerier.

Jag måste helt enkelt bara. Alla andra verkar göra något med sitt liv, de reser, de flyttar iväg från vår lilla (o)trygga ö, jobbar, pluggar och gör allt jag vill göra. Och vad gör jag? Sitter i en liten etta på Gråbo med katt och råttor utan framtidsutsikter. Har just sagt upp mig från det enda som höll mig fast här på riktigt och funderar ändå på att börja plugga konst till våren, på Gotland. Men det räcker inte, jag måste härifrån. Om även bara för ett litet tag.


Nu får det vara nog, jag skall iväg. Emil flyttar till Prag i Augusti 2009, om jag inte bestämt vad jag skall göra tills dess så flyttar jag med. Prag here I come. Lite förändring och livserfarenheter.

Om ni känner till något ställe jag kan dra till under tiden så uppskattas tips. Gärna där det går att skaffa jobb också, vad kvittar.

På fredag (lördag om de passar andra bättre) är det jag som skall ut och festa på krogen - obligatorisk närvaro. Bara att skriva upp er genom att skriva en kommentar. Glöm inte att skriva ert namn och mail så återkommer jag med plan för kvällen. Du måste bo på Gotland eller ha möjlighet att ta dig hit.



(På tal om ingenting så skall jag dra ut en tand 08.30 imorgon.
Jag är rädd - Krama mig.)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Min nya artikel är publicerad - titta gärna in och läs om ni vill höra om vad som hände på erotikmässan eller helt enkelt är intresserade av att se snygga brudar halvnakna på bild.
http://ungdomar.se/text.php?text=925

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]