Sheer Full cover - Mineral smink

Hej, känns som det enda jag gör är lägger till saker jag önskar mig i julklapp och inte säger en enda intressant sak. Förlåt för det, och jag kommer snart göra ett inlägg där jag slår ihop mina önskningar så ni får en komplett lista.

Just nu ser jag på DR Phil angående tonåringar och sex, det är verkligen inte värt att se men jag behöver lite verklighet istället för simpsons. Förhoppningsvis kommer jag förövrigt att tatuera mig snart, helt på tal om ingenting men ville säga det.

Föresten ja, jag önskar mig lite smink, ni vet nåt sånt där nytt med mineralersom skall vara så bra. Bryr mig just nu inte om vilket märke utan vill mest pröva på det. Men typ ett set liknande det här från Tradera.

Fanns visst också från TV-shop med ett ganska bra paket.

Det är för övrigt CSI på tv nu, så sätt igån femman för lite underhållning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]