Kiwiskal och spagettiringar


Hejsan på alla er där ute. Jag har gett mig fan på att jag skall gå på bio, så lyssna på min skamlösa reklam och gå in på länken i inläggen under. Idag har jag gjort ... tralalallalalalalla .... ingenting alls, som vanligt har jag inte lämnat lägenheten än.
Dem här byxorna vill jag jättejättejättegärna ha. Ge mig :D


(Bilden är på byxorna jag vill ha mest av alla byxor just nu)

Men jag vaknade upp bredvid Erik, det var ganska bra det med :D Baby är galen som vanligt och försöker riva mina persienner. Hon lyssnar ju aldrig på mig men Erik kan hon minsann lyssna på ... förstår inte varför. Fast sen är det förstås mig hon tyr sig till istället. Det är väl ungefär som föräldrarskap. Det måste alltid finnas en ond och en god förälder. Jag har blivit den goda, som man aldrig lyssnar på för hon vet att jag inte följer upp på det om hon inte slutar. Får börja stänga in henne i duschen om det här fortsätter :P.

Jag kommer med vidare uppdatering senare idag, har ju faktiskt lovat att uppdatera er om helikopterflygningen vilket jag inte gjort än. Förlåt, hade sån extrem huvudvärk igår.

För att sova bekvämt i en sotr säng behöver man vara minst två personer + en liten katt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

This is me
Namnet är Jillie. En eventuellt framtida ekonomistudent som tillbringar sin tid på Max och med soverier, försöker hinna med att krama på finaste fästmannen också.

Om du vill ha kontakt med mig så är det bara att maila [email protected]